Οι διαφημίσεις του Super Bowl είναι πάντα έξυπνες. Κρύβουν όμως πολλές φορές ιδιαίτερα μηνύματα. Η διαφήμιση της Polestar 2 είχε τους δικούς της… στόχους που ήταν δύο…

…εταιρίες. Με τα “no dieselgate,” “no “dirty secrets,” “no empty promises,”, “no shortcuts,” φαίνεται πως η εταιρία έχει σαν αντίπαλες δυνάμεις τις Volkswagen και Tesla.

Προς την Volkswagen πιθανότατα το “no dieselgate” όπως και το “No dirty secrets” ενώ προς την Tesla το “No empty promises” αφού η συγκεκριμένη εταιρία μιλά για ένα “self-driving car” από το 2015 όπως και για τα Semi, Roadster, Cybertruck αλλά και το όχημα των $25,000 EV μεταξύ άλλων, τα τελευταία χρόνια.

Από την άλλη, το “No conquering Mars”, το “no greenwashing” και το “no nonsense” αναφέρονται και πάλι σε υποσχέσεις σχετικά με τα εργοστάσια, τα gadget όπως το Tesla Optimus ή αλλιώς το Tesla Bot.

Η εταιρία όμως με το “no” στην ουσία teasάρει και το No. 2 που σημαίνει το Polestar 2.