Βρεθήκαμε τον περασμένο Μάιο στην στην Αεροπορική Βάση Αράξου αλλά δεν σας είχαμε… αποκαλύψει με ποιο όχημα πήγαμε! Συγκεκριμένα…

…στην άσκηση που είχε διάρκεια μέχρι και την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022 πήγαμε με ένα ‘ειδικό’ Jeep Renegate. Το Renegate ήταν πιστός μας συνοδοιπόρος στην Πολυεθνική Αεροπορική Άσκηση Μεσαίας Κλίμακας «NATO Tiger Meet 2022» που ξεκίνησε τη Δευτέρα 9 Μαΐου και μας… έφτασε από τη Θεσσαλονίκη στην Πάτρα και τον Άραξο ατσαλάκωτους.

Με πολύ λογική κατανάλωση, πολύ καλό και φιλικό μέγεθος, ένα εξαιρετικό τιμόνι – το αγαπημένο μας ανάμεσα στα τιμόνια των Jeep, το Renegate αυτό τελικά ήταν σαν να ήθελε να το υιοθετήσουμε.

Στρίβει πάρα, μα πάρα πολύ όμορφα και ‘νιώθεις’ ανά πάσα στιγμή που είναι οι τροχοί, δεν το νιώθεις βαρύ, ανεβαίνει και κατεβαίνει σε πολλών ειδών δρόμους και κοστίζει πολύ λογικά.



Jeep Renegade e-Hybrid

Το συγκεκριμένο λοιπόν μοντέλο ήταν ένα από τα Jeep Renegade e-Hybrid που ξεχωρίζει και χάρη σε ένα πράσινο γράμμα «e» που θα δεις στο αμάξωμα αλλά και χάρη στο «torque» που κρύβεται πίσω ενώ γενικότερα οι εκδόσεις – όχι αυτή- θα κοστίζουν το λιγότερο 26.800 ευρώ ως Longitude.

Τα e-Hybrid δίνουν και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε συγκεκριμένες καταστάσεις ενώ σε αντίθεση με άλλα mild υβριδικά 48V που θα… δώσουν ένα χεράκι στον θερμικό κινητήρα στην εκκίνηση και σε μερικές συνθήκες, τα e-Hybrid υπόσχονται πως έχουν τα καλά δύο κόσμων: των 48V Hybrid στο βάρος και των πλήρως hybrid -μέχρι σε κάποιο βαθμό- στην κατανάλωση.

Εμείς αυτό το είδαμε αυτό γενικά αφού το Θεσσαλονίκη-Άραξος με τιμές καυσίμου στο 2.20+ κόστισε ένα 200αρι περίπου ευρώ σε καύσιμα μαζί με δύο πήγαινε-έλα μέχρι τη βάση από την Πάτρα.

Την κίνηση πάντως την έχει αναλάβει στην έκδοση αυτή κατά βάση ένας turbατος βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων με 130 ίππους και 240 Nm ροπής που κάνει δουλίτσα με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT. Στον κινητήρα και τους 130 ίππους του θα προσθέσεις και 20 άλογα με τα 55 Nm ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα. Δεν βγάζει φωτιά, πάει όμως μια χαρά.

Αν κινείς το Renegade e-Hybrid μέχρι τα 20 χλμ./ώρα και ξεκινά αμιγώς ηλεκτρικά και το ίδιο κάνει στο παρκάρισμα. Σε όλο το ταξίδι έδωσε τελικά κατανάλωση κάαααααπου στα 7 λίτρα /100 χιλιόμετρα – το ταμπλό έλεγε 6.9 όταν παρκάραμε και το δώσαμε.

Στις τελευταίες του εκδόσεις έχει καλύτερο infotainment σύστημα με αρκετά γρήγορο επεξεργαστή, ενώ με το Android Auto σου εξασφαλίζει πολύ ωραία την ηλεκτρονική σου επικοινωνία με όλους και πλοήγηση άριστη σε έναν τόπο πολύ ενδιαφέροντα μέχρι το αεροδρόμιο.

Είναι η έκδοση Upland που κοστίζει κοντά στα 32.000+ ευρώ και έχει και τμήματα κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά ΚΑΙ το ύφασμα Seaqual σε καθίσματα, θύρες και ταμπλό που είπαμε πως έχει σαν βάση τους τα… ωκεανικά πλαστικά που ταξιδεύουν στο νερό.

Βγάζει μάτι; Όχι. Σου αρέσει να το κοιτάς τελικά με τις πολύ όμορφες μάλιστα πινελιές από ανακυκλωμένο πλαστικό ωκεανών; Ναι.

Χωράει; Και επιβάτες άνετα αλλά και αποσκευές μια χαρά. Δείτε τι όμορφα στέκονταν μέσα στο καραβάκι που μας έκανε το Ριο-Αντίριο.

Το Renegade e-Hybrid θα μεταφέρει 4 άτομα άνετα ενώ το πορτ μπαγκάζ 350+ λίτρων ΔΕΝ είναι τεράστιο αλλά είναι πολύ τετράγωνο και άρα χρηστικόν.

Renegade, ήσουν ένας τέλειος συνοδοιπόρος και με το έξυπνο σύστημα cruise σου μας έφερες και πίσω στη Θεσσαλονίκη χωρίς κόπο! Εις το επανιδείν.

PS Πολύ όμορφη η πινελιά της οροφής στο άλλο χρώμα.

PS 2 Για τον “Επαναστάτη” που έκανε τη δουλειά του βοηθού/μεταφορέα για τρεις ημέρες πρέπει να πούμε ένα ευχαριστώ στο κατάστημα Θεσσαλονίκης της εταιρείας Σφακιανάκης Α.Ε όπου μπορείτε να απευθυνθείτε για Fiat, Alfa Romeo & Fiat Professional.



Το NATO Tiger Meet έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Κατά τη διάρκεια της άσκησης εκτελέσθηκαν σύνθετες αεροπορικές αποστολές, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα σεναρίων του σύγχρονου Αεροπορικού Πολέμου (Αμυντικών / Επιθετικών Επιχειρήσεων, Αεροπορικής Απομόνωσης, Δυναμικής Στοχοποίησης, Επιχειρήσεων Καταστολής – Καταστροφής της Εχθρικής Αεράμυνας, Στοχοποίησης Χρονικά Ευαίσθητων Στόχων, Επιχειρήσεων Αεροπορικών Δυνάμεων επ’ ωφελεία Χερσαίων – Θαλάσσιων Επιχειρήσεων).

Στην άσκηση συμμετείχαν περισσότερα από εξήντα (60) αεροσκάφη και ελικόπτερα από τη Χώρα μας (F-16, M2000-5, F-4E, C-130H, AB-205A και EMB-145H), το Βέλγιο (F-16 MLU), τη Γαλλία (RAFALE, E-2C), την Ελβετία (F/A-18 Hornet), την Ισπανία (EF-18 Hornet), την Ιταλία (EF-2000 Eurofighter) και την Τσεχία (Mi-24), συμπληρώνοντας περισσότερες από εξακόσιες (600) εξόδους σε ολόκληρο το εύρος του FIR Αθηνών, ημέρα και νύχτα, με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας επιχειρησιακής εκπαίδευσης υπό το πνεύμα «Εκπαιδεύσου όπως θα πολεμήσεις».

Συμμετείχαν, επίσης, δυνάμεις του Στρατού Ξηράς και του Πολεμικού Ναυτικού, καθώς και παρατηρητές, προσωπικό και μέσα από την Αυστρία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ολλανδία, Πορτογαλία και Πολωνία.