Στην γιγαντιαία αυτή έκθεση ηλεκτρονικών δεν λείπουν και οι εξελίξεις στον χώρο του αυτοκινήτου. Η BMW όλο τον Δεκέμβριο έχει σε εξέλιξη μια social media καμπάνια γύρω από μια…

…οντότητα που ονομάζει “Dee.” Η καμπάνια άρχισε στις 13 Δεκεμβρίου με ένα υποτιθέμενο χακάρισμα στα κοινωνικά δίκτυα της εταιρίας, πολλαπλά posts στην BMW Instagram σελίδα με τον Dee “borrowing BMW’s channels to do a little ‘research'”.

Είχαμε έπειτα και τον Arnold Schwarzenegger που είχε συμμετάσχει σε διαφήμιση της BMW που ως Δίας είχε κουβέντα με τον Dee ενώ έχουν ακολουθήσει και άλλα διαφημιστικά κόλπα.

Στη συνέχεια λοιπόν η εταιρία χρησιμοποίησε και άλλα μεγάλα… όπλα όπως τον David Hasselhoff μέσα στο Knight Industries Two Thousand, ή αλλιώς τον K.I.T.T.

Ναι, σωστά, ο the Hoff επανενώθηκε με τον συμπρωταγωνιστή του, την Pontiac Firebird με το μάτι των Cylon και το ταμπεραμέντο των Vulcan.

Σε άλλο σποτ ο Hasselhoff ρωτά τον K.I.T.T. για “This Dee character” με το όχημα να λέει πως δεν ξέρει πολλά αλλά θα πάνε στο Las Vegas όπου ο κόσμος θα μάθει παραπάνω.