Ένα απόλυτο όπλο με απόλυτες δυνατότητες. Η Ferrari SF90 XX Stradale είναι μέρος των Special Series και του προγράμματος XX της εταιρίας. Είναι μια νέα…

…special limited series σειρά με την επιτομή των επιδόσεων στο νου.

Τα μοντέλα SF90 XX έχουν μεν τον ίδιο plug-in-hybrid κινητήρα που έχει σαν βάση έναν twin-turbo V-8 με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, αλλά κάθε SF90 XX έχει… πειραγμένο τον V-8 με νέο inlet, νέα εξάτμιση, νέα πιστόνια και άλλον λόγο συμπίεσης.

Έτσι είμαστε στους 786 ίππους που είναι 17 παραπάνω από το ‘κοινό’ μοντέλο. Αυτό συνδυάζεται με τη λειτουργία Extra Boost για τα ηλεκτρικά μοτέρ και έτσι φτάνουμε στο 1016 ίππους που είναι 30 παραπάνω.

Η λειτουργία Extra Boost δουλεύει στο Qualify drive mode και ο οδηγός την έχει στην έξοδο από τις στροφές ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο 30 φορές (!) μέχρι να στεγνώσει η μπαταρία.

Η Ferrari έχει αφαιρέσει τις επενδύσεις και φτιάξει νέα monocoque bucket καθίσματα από carbon ενώ και η κεντρική κονσόλα έχει λιγότερα υλικά και φινίρισμα πάλι από carbon fiber.

Θα κατασκευαστούν μόνο 799 SF90 XX Stradale coupe και 599 SF90 XX Spider και έχουν όλες ήδη πουληθεί. Το κουπέ έχει $844,000 και το Spider $932,000.

Υπάρχουν αλλαγές και hanges στο οχτάρι dual-clutch κιβώτιο με τον προγραμματισμό της Daytona SP3 ενώ στις επιδόσεις η Ferrari δίνει επίσημα το 0-100 σε 2.3 δεύτερα, 0.2 πιο γρήγορα από την απλή SF90.

Μεγάλες είναι οι αλλαγές στην SF90 σε ότι αφορά τα aero στοιχεία με πολύ πιο μεγάλη downforce που φτάνει τις 1168 λίβρες από τις 860 της SF90 Stradale. Νέο είναι το ενεργό πίσω spoiler που λειτουργεί με νέες αεροδυναμικές αλλαγές.