Φρεσκάρισμα για ακόμη ένα Peugeot. Το Peugeot 208 μόλις απέκτησε το facelift του λοιπόν. Στις αλλαγές θα ξεχωρίσουμε την σχεδόν πλήρη…

…ανασχεδίαση και του εμπρός και του πίσω μέρος ενώ και εσωτερικά μια τεχνολογική αναβάθμιση τη βλέπουμε σε πολλά σημεία.

Σε πολλά σημεία έχουμε κάτι παρόμοιο με το 2008 facelift με το supermini να έχει και τη νέα έκδοση του λιονταριού στο σήμα. Η δε GT επίπεδο trim έχει και άλλη σχεδίαση στα φώτα ενώ τα LED δημιουργούν μια σύνδεση στον προφυλακτήρα και η γρίλια έχει άλλο σχέδιο με στοιχεία το από το χρώμα να εμφανίζονται στον προφυλακτήρα.

Η Peugeot έχει και νέους 16αρηδες και 17αρηδες τροχούς με diamond-cut σχέδιο και το νέο logo της εταιρίας και εδώ που έχει απόχρωση Basalt Grey ενώ στην έκδοση “E” για τις ηλεκτρικές εκδόσεις, έχει λευκό και μπλε.

Όλες οι εκδόσεις παίρνουν πια 10αρα οθόνη αφής και το digital instrument cluster στον πίνακα οργάνων έχει νέα σχεδίαση. Η βασική Active μένει με αναλογικά όργανα και 3.5αρα οθόνη!

Οι εκδόσεις 208 GT με το εξάρι manual έχουν νέο λεβιέ και το τιμόνι έχει το νέο logo και σήμα με Black Alcantara και Adamite Green ραφές εάν θέλεις για το GT. Περισσότερες οι USB με τα 208 Allure και GT να έχουν τρεις USB-C και μια USB-A πίσω ενώ και το wireless charging pad από τα 5W πάει στα 15W.

Στους κινητήρες έχουμε από τον βασικό 1.2λιτρο με τους τρεις κυλίνδρους και τους 75 ίππους, στον 100αρη με το εξατάχυτο κιβώτιο. Το dual-clutch αυτόματο είναι για 208αρια με mild-hybrid κινητήρες και 100 ή 136 hp.

Το δε E-208 έχει ηλεκτρικό κινητήρα με 156 ίππους και 51kWh battery pack για 400 χιλιόμετρα σε WLTP combined cycle. Υποστηρίζεται φόρτιση 100 kW που σημαίνει 25 λεπτά από το 20 σε 80 percent. Με 7.4 kW, περιμένεις 4 ώρες και 40.

Το Peugeot facelifted 208 βγαίνει σύντομα στην αγορά ενώ από το 2019 έχουν πουληθεί ένα εκατομμύρια τεμάχια.