Κι όμως έγινε και έχουμε ένα καινούργιο Lancia. Μπορεί η Stellantis να είχε ‘ορκιστεί’ πως θα διατηρήσει και τις 14 φίρμες της…

…γκάμας του portfolio της μετά από την συγχώνευση FCA-PSA αλλά τελικά έφτασε το 2024 για να έχουμε ένα νέο Ypsilon, πρώτο μοντέλο εδώ και χρόνια και πρώτο EV, mild-hybrid και ICE μοντέλο μάλιστα. Στην subcompact hatchback κατηγορά εδώ και πάνω στην γνωστό CMP / eCMP πλατφόρμα των Peugeot 208 / e-208 και όχι μόνο, αυτό δεν είναι ΝΕΟ όχημα αλλά μια νέα έκδοση μοντέλου με πολλά σχεδιαστικά ατού του Pu+Ra HPE Concept της εταιρίας και κάτι τις από την Stratos.

Μετά μάλιστα από το Ypsilon, η Lancia θα φέρει το 2026 το “Gamma” που θα είναι fastback πάνω στην Stellantis STLA Medium πλατφόρμα και με 4.7 μέτρα μήκος ενώ το 2028 επιστρέφει και η “Delta” ως hatchback. Και τα δύο αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Κάτι μας λέει πως ετούτο μαζί με τα Mini και 500 θα είναι το τρίτο αγαπημένο subκόμπακτ των κοριτσιών. Και μάλιστα θα είναι επιλογή και για έναν Mr…