Bloodhound-SSC---Rocket-o-001

Ονομάζεται Bloodhound και είναι το όπλο των Βρετανών στην… τιμημένη μάχη τους να έχουν πάντα το ταχύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη…

Έτσι λοιπόν οι μηχανικοί που σχεδιάζουν το ταχύτερο όχημε σε τροχούς πιστεύουν πως έχουν τη λύση για να κρατήσουν το όχημα… βιδωμένο στο έδαφος καθώς θα επιχειρεί να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στο έδαφος δηλαδή να ‘ξεπεράσουν’ τα 1,000mph (1,610χλμ/ώρα). Αυτό όταν οι αρχικές υλοποιήσεις του αεροδυναμικού οχήματος δημιουργούσαν επικίνδυνες ποσότητες άνωσης -τάση του οχήματος να… πετάξει-  στο πίσω μέρος.

Θα πετάξει ή θα… κάτσει

Τα τελευταία μοντέλα εξομείωσης πάντως δείχνουν πως η ομάδα βρήκε επιτέλους μια σταθερή σχεδίαση και μπορεί να δουλέψει τα υπόλοιπα σημεία της σχεδίασης.

“Με ταχύτητα Mach 1.3 (1.3 φορές η ταχύτητα του ήχου), είμαστε στη μηδενική άνωση, εκεί που θέλαμε να είμαστε”, είπε ο κος John Piper, τεχνικός διευθυντής του Bloodhound.

“Είχαμε άνωση μέχρι και 12 τόννους και όταν σκεφτείτε πως το αυτοκίνητο είναι εξήμιση τόννους tonnes το ποσό της άνωσης είναι αρκετό για να πετάξει το αυτοκίνητο” είπε στο BBC News.

bloodhound-ssc1<

Υπολογιστική ισχύς

Παίζοντας με τη θέση και το σχήμα βασικών στοιχείων του πίσω μέρους του αυτοκινήτου η σχεδιαστική ομάδα βρήκε τον καλύτερο τρόπο να διαχειριστεί το ακουστικό κύμα που θα περνά γύρω και κάτω από το αυτοκίνητο καθώς το αυτοκίνητο κινείται με υπερηχητική ταχύτητα. Η σημερινή λύση ήταν βασικό στοιχείο στο πρόγραμμα.

Η προσπάθεια της ομάδας έχει ενισχυθεί με την υπολογιστκή ισχύ που ‘έφερε’ στο project η Intel, απίστευτης ισχύος υπολογιστές επιστρατεύτηκαν για το πρόβλημα της άνωσης. Πριν την παρέμβαση της πολυεθνικής η σχεδιαστική ομάδα δούλευε με 11 διαφορετικές “αρχιτεκτονικές” σε 18 μήνες με την παρέμβαση της Intel διερευνήθηκαν  55 διαμορφώσεις σε οκτώ εβδομάδες.

Για να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στη ξηρά το Bloodhound πρέπει να ξεπεράσει την ταχύτητα των 763mph (1,228χλμ/ώρα), ρεκόρ που κατέχει το Thrust SuperSonic Car από το 1997.

Το “Λαγωνικό” θα χρησιμοποιεί την ισχύ ενός υβριδικού -όχι, μην πάει ο νους σας… – κινητήρα πυραύλου και κινητήρα jet σαν αυτόν που χρησιμοποιεί το μαχητικό Eurofighter.

Η προσπάθεια να γίνει, σύμφωνα με τον προγραμματισμό αργά το 2011 στην αποξηραμένη λίμνη Hakskeen Pan, στη Νότια Αφρική…