Εάν αναρωτιέστε μαζί με τα υβριδικά, ηλεκτρικά, σουπερντούπερ οχήματα στο Paris Motor Show, τι άλλο πιο… επίγειο έκρυβαν τα περίπτερα, καλωσορίστε το ebike…

Σε αντίθεση με άλλα pedelec (ποδήλατα με ηλεκτρική υποβοήθηση) που υπάρχουν στην αγορά το ηλεκτρικό σύστημα στο e-bike δεν ενεργοποιείται με κάποιο μοχλό στο τιμόνι. Το 250W “…brushless direct current wheel hub motor”, κινητήρας νέας τεχνολογίας δηλαδή, ενεργοποιείται μόλις ο αναβάτης βάζει πόδι στο πεντάλ και χάρη σε ένα κουμπί στο τιμόνι. Ανάλογα με το πόσο θέλουμε να μας… υποστηρίξει το σύστημα έχει αυτονομία από 30 έως 90 χλμ ανά φόρτιση που βέβαια εξαρτάται από τη δύναμη των… μυώνων σας.

Όταν δε η ταχύτητα φτάσει τα 25χλμ/ώρα σταματά αυτόματα η ηλεκτρική υποβοήθηση οπότε και δεν χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης.

Το ebike έχει ως πηγή ισχύος μια 36-volt/9.6Ah μπαταρία Ιόντων-Λιθίου που είναι κρυμμένη στον σκελετό και θέλει δύο με τρεις ώρες για να φορτιστεί πλήρως.

Όπως και το ξαδερφάκι του, το escooter, το ebike ‘μαζεύει’ την ενέργεια από το φρενάρισμα -regenerative braking technology, στην πίσω άξονα ενώ υπάρχουν υδραυλικά φρένα μπροστά και πίσω. Υπάρχει και trip computer interface, μετράται το ρεύμα και η μέση ταχύτητα ενώ ακόμη και επίβλεψη της κατάστασης της… καρδίας μας είναι εφικτή (heart-rate monitor). Φυσικά εαν μας το… τσιμπήσουν υπάρχει ένα αλα KITT, σύστημα GPS ιχνηλάτησης.