Αφού έχουν δει ένα online video για ένα λεπτό το 44.1% των θεατών την… κοπανάνε μας λέει έρευνα της εταιρίας Visible Measures. Αυτό όμως δεν είναι το χειρότερο για τις… φιλοδοξίες σας αφού στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα το 19.4% των θεατών… πάει αλλού! percent of a video’s audience defects.

Το φαινόμενο αυτό που ονομάζεται “παραίτηση θεατή – viewer abandonment,” έχει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον για εκείνους που κάνουν online ή διαφημίζουν κάτι δίπλα τους. Η Visible Measures μελέτησε πάνω από 40 εκατομμύρια βίντεο και επτά δις θεάσεις.

Τα μουσικά βίντεο έχουν ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό ‘παραίτησης’ όπως και αργά βίντεο που αργού να μπούνε στο… θέμα — για παράδειγμα μια διαφήμιση για την μπύρα Budweiser για έναν άνδρα που ντράπηκε όταν αγόραζε πορνογραφία έχανε το 40% των θεατών στα πρώτα 10 δευετερόλεπτα.

“Χρειαζόταν τα… σοκαριστικά 12 δευτερόλεπτα για να πάει στο βασικό σενάριο,” είπε ο Matt Cutler, επικεφαλής ερευνών της Visible Measures.