Μας έχει τρελάνει και χαρίζει ήδη στιγμές πολύτιμης… χαλάρωσης. Ο λόγος για το PS Move που κλείνει ένα μήνα στην αγορά.

Το περιοδικό Famitsu λοιπόν δημοσίευσε την εβδομάδα αυτή συνέντευξη του Yoshio Miyazaki — από τους βασικούς σχεδιαστές πίσως από το PlayStation Move, που δηλώνει  “…εντυπωσιασμένος” που ένα τόσο δύσκολο εγχείρημα όπως το PS Move… δουλεύει με την ακρίβεια που δουλεύει!

“Δεν πίστευα πως χρησιμοποιώντας αισθητήρες όπως αυτούς θα ήταν τόσο δύσκολο,” είπε. “Είναι ένα απλό φαινομενικά ζήτημα το να διαβάζεις από έναν αισθητήρα και να στέλνεις τα δεδομένα στο PS3 host, τα δεδομένα όμως αυτά από τον αισθητήρα αλλάζουν ανάλογα με την θερμοκρασία και τις συνθήκες του περιβάλλοντος.

Το ερώτημα λοιπόν ήταν πως να μείνουν όσο πιο σταθερές γίνεται οι ενδείξεις από τον αισθητήρα σε ποικιλία από περιβάλλοντα και αυτό ήταν δύσκολο… Το πρόβλημα λύθηκε εν μέρει μέσω hardware, αλλά, όπως λέει ο σχεδιαστής, “…είμασταν τυχεροί που είχαμε και τους developers του software driver να ρυθμίσουν τον κώδικα τους στα απόλυτα όρια.”

Ο Miyazaki πρωτοασχολήθηκε με το Move project όταν ο Richard Marks, ο Sony R&D guy που σχεδίασε το πρωτότυπο του περιφερειακού έστειλε το δείγαμ στην Ιαπωνία. Ύστερα η ομάδα του Miyazaki πήραν το πρωτότυπο και το εξέλιξαν σε κάτι που θα παράγεται μαζικά.

Το πρωτότυπο ήταν φτιαγμένο από custom υλικά, ακόμη και η κεφαλή ήταν “…μπαλάκι του ping-pong,” λέει ο Ιάπωνας -το κανονικό μπαλάκι είναι από σιλικόνη όπως αυτή που έχουν τα μπουκάλια για το γάλα των μωρών..!

Η άλλη μεγάλη δυσκολία για τον Miyazaki που δούλεψε μαζί με τον Shuhei Yoshida, πρόεδρο των SCE Worldwide Studios, ήταν το κόστος. Ο Miyazaki παραδέχθηκε το πόσο απίστευτος ήταν ο αριθμός των ανασχεδιασμών ενώ η πρόβλεψη ήταν ο motion controller, το PlayStation Eye και το software να κοστίζουν “κάτω από 10,000 γιεν σαν σετ.”

Πως έγινε αυτό τελικά; “Είμασταν τυχεροί και καταφέραμε να το φτιάξουμε με πρωτότυπες ιδέες στη σχεδιάση,” λέει ο Miyazaki.

Είμαστε σίγουροι πως η… παιχνιδομάνα Sony δεν θα μας πει ποτέ ποίες είναι… 🙂