Μετά τη Google και το Twitter, η σειρά του Facebook να μας πει τι είναι αυτό που τραβά τη προσοχή των χρηστών του διαδικτύου οοοοοοόλη τη χρονιά που πέρασε!

Για να συλλέξει τα… top trends, το Facebook ανάλυσε τα status updates σε 236 χώρες, έκανε σύγκριση του ρυθμού με τον οποίο κάθε φράση εμφανίστηκε το 2010 και το συνέκρινε με το 2009. Τα αποτελέσματα είναι εκείνα που έχουν αυξηθεί με το μεγαλύτερο ποσοστό και τον μεγαλύτερο όγκο.

Το Facebook status update δεν είναι βέβαια το ίδιο με ένα tweet, αλλά σίγουρα είναι πολύ διαφορετικό από μια Google search φράση, οπότε η λίστα του Facebook έχει κάποιες εκπλήξεις. Ο δημοφιλής όρος στη χρονιά το HMU – ένα ακρωνύμιο για το “hit me up”, που σημαίνει τηλεφώνησε μου ή στείλε μου μήνυμα – ένα ακρωνύμιο που ούτε καν εμφανίζονταν το 2009 από κανέναν.

Σύμφωνα με το Facebook, ο όρος είχε εκρηκτική αύξηση στο 1ο μισό του 2010, έφτασε τις 80,000 αναφορές την ημέρα στο τέλος του καλοκαιριού αλλά το Σεπτέμβριο το HMU έγινε πιο πολύ… συνήθεια του σαββατοκύριακου μόλις άρχισε το σχολείο.

Οι τάσεις που ταιριάζουν με τα ευρήματα σε δημοφιλείς φράσεις στα Google και Twitter το 2010 ήταν το World Cup, Haiti, Mineros/Miners (αναφέροντανν στους παγιδευμένους Χιλιανούς μεταλλωρύχους), τα iPad και iPhone 4 και ο νεαρός τραγουδιστής Justin Bieber.

Οι χρήστες του Facebook μιλούσαν και για ταινίες (γενικά), αεροσκάφη (αναφερόμενοι στο τραγούδι “Airplanes” των B.o.B. feat. Hayley Williams), παιχνίδια στο Facebook, και, φυσικά, το επόμενο έτος – 2011.