Το υπάρχον Honda CR-Z είναι ένας… γρίφος. Καλά στρίβει, έχει και το ‘γονίδιο’ του λατρεμένου για τους φαν των… γιαπωνέζικων γρήγορων CRX αλλά μόλις 122 τα άλογα κάτω από το καπό. Ναι, είναι υβριδικό αλλά ούτε και στην οικονομία κάνει… πρωταθλητισμό. Η λύση είναι κοντά μας λοιπόν και κατεγράφη πρώτα από το Autocar που μιλούσε το Δεκέμβρη για ένα turbocharged CR-Z χωρίς το battery pack του.

Το βρετανικό περιοδικό μιλά σήμερα για το CR-Z turbo να φτάνει γρήγορα σε παραγωγή ενώ μιλά για εκδόσεις με 160 και 200 άλογα. Το καλύτερο: θα βασίζεται στο εικονιζόμενο CR-Z R concept που είδαμε στην έκθεση SEMA…