Σχεδιασμένη σαν μια εναλλακτική ‘στα σύννεφα’ (cloud-based) εναλλακτική επιλογή του iTunes, η νέα ψηφιακή υπηρεσία streaming της Sony προσέθεσε αρκετές πλέον χώρες στο κοινό και το επόμενο στάδιο είναι χτυπήσει στην καρδιά της… Apple, την αγορά των ΗΠΑ.

Διαθέσιμη ήδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, η υπηρεσία “Music Unlimited powered by Qriocity” πλέον είναι διαθέσιμη σε Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία από προχθές. Με τα πακέτα Basic (3.99 ευρώ) και Premium (9.99 ευρώ) το μήνα, τα “Music Unlimited powered by Qriocity” έχουν στο Basic plan και απεριόριστο αριθμό σταθμών ραδιοφώνου χωρίς διαφημίσεις ενώ υπάρχουν και πολλές δωδεκάδες ‘προσωποποιημένα’ κανάλια ανά είδος, εποχή και διάθεση μέσω του SensMe – χωρίς να χρειάζεται να κατεβάζεις τη μουσική. Στο πλάνο Premium έχει κανείς 30 ημέρες δοκιμαστική περίοδο και πρόσβαση σε Top 100 κανάλια.

Προσφέροντας μουσικές από τις ίδιες τις δισκογραφικές της Sony αλλά και άλλες εταιρίες, το Music Unlimited δίνει σε καταναλωτές την ικανότητα να streamάρουν τραγούδια σε μια τεράστια ποικιλία συσκευών όπως Bravia TVs, Blu-ray players, συστήματα home theater, το PlayStation αλλά και Vaio PC.
Η Sony πρόκειται ακόμη να λανσάρει την υπηρεσία σε φορητές συσκευές, δικές της και άλλων. Το Music Unlimited ακολουθεί την άλλη υπηρεσία της Sony, το “Video On Demand powered by Qriocity” που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ πέρυσι τον Απρίλιο και έφτασε Ευρώπη τον Νοέμβριο.

Αν και τα Music Unlimited και Video Unlimited δίνουν σε καταναλωτές μια επιλογή άλλη από το iTunes, δουλεύουν διαφορετικά. Το iTunes είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί κανείς να αγοράσει και να αποθηκεύσει μουσική και βίντεο, η υπηρεσία της Sony δουλεύει μόνο στο Internet με όλο το περιεχόμενο να είναι αποθηκευμένο ‘στα σύννεφα’ (in the cloud) και να κατεβαίνει σε κάθε συσκευή όταν το θέλεις – on demand. Όταν δεν είναι συνδεδεμένες οι φορητές συσκευές θα κάνουν cache το περιεχόμενο ώστε να μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση σε βίντεο και μουσική.