Αυτή είναι μια ακόμη από αυτές τις επαναστατικές χρήσεις της νανοτεχνολογίας – η αλήθεια είναι πως μας φαίνεται περίεργο που δεν είχαν ήδη πάρει… ‘μυρωδιά’ οι αυτοκινητοβιομηχανίες το τι κέρδη μπορούν να έχουν…

Το νανοατσάλι λοιπόν μπορεί να μην και ιδιαίτερα πιο ελαφρύ από το κανονικό ατσάλι, ΑΛΛΑ είναι τόσο ανθεκτικό που οι εταιρίες θα μπορούν να κατασκευάζουν πιο λεπτά φύλλα από ατσάλι και άρα έτσι θα έχουν κέρδη σε βάρος: κάπου 60 κιλά σε κάθε σασί…

Επιπλέον και άλλη μείωση στο βάρος θα έχουμε επειδή μέρη που συνήθως θέλουν ενισχύσεις – συνήθως το πρώτο τμήμα του σασί που ονομάζεται A-pillars. Λιγότερο ‘παχύ’ τέτοιο κομμάτι και… voila! Να και άλλη μείωση βάρους.

Η εταιρία ArcelorMital από τις μεγαλύτερες παραγωγούς ατσαλιού, λέει πως έχει βρει ένα νέο τύπο ατσαλιού που χάρη στη νανοτεχνολογία θα βοηθήσει στους κατασκευαστές να έχουν τα κέρδη με αυτά που θα είχαν αν το αυτοκίνητο ήταν φτιαγμένο από αλουμίνιο. Και με μικρότερο κόστος…

Συγκεκριμένα η ArcelorMital μιλάει για κάτι πάνω από 60 κιλά σε ένα βασικό αυτοκίνητο. Σε αυτή τη φάση το επιδεικνύει σε εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων και προφανώς είναι από τις εξελίξεις που θα χαροποιήσουν και όσες από αυτές θέλουν να… φορτώσουν και άλλα 60 κιλά ηλεκτρονικά στα ΙΧ τους…