Υπάρχει μια μακρόχρονη σχέση έρωτα ανάμεσα στην Ιαπωνική βιομηχανία της φωτογραφίας και τις νεαρότερες γυναίκες της χώρας…

Φαίνεται πως αφού ‘αποφοιτήσουν’ από τα λεγόμενα Puri Kura photobooth stickers – τις δικές αυτόματες μηχανές, τις φωτό με τα κινητά και τις όμορφες slim φωτογραφικές, πάρα πολλές γυναίκες στην Ιαπωνία ανεβαίνουν κατηγορία σε πιο ‘σοβαρή’ τεχνολογία φωτογραφίας.

Και όχι μόνο αυτό αλλά δημιουργούν τη δικής τους τέχνη σε προσωπικά blogs με εικόνες “yurukawa” images — όρος που συνδυάζει τις λέξεις “yurui” που σημαίνει χαλαρή και “kawaii” που σημαίνει συμπαθητική — αλλά και σε άλλα social media όπως Mixi και Twitter.

Τώρα και κορυφαία specialist περιοδικά όπως “Joshi Camera” φροντίζουν για αυτό το πελατολόγιο που είναι γνωστό ως “Camera Gaaru (girls).” Με τη σειρά τους και οι κατασκευαστές δημιουργούν πολύπλοκες single lens reflex, ή mirrorless (χωρίς καθρέπτη) SLR μηχανές ειδικά για γυναίκες αλλά και ειδικά site.

Ενδιαφέρον…

Και υπάρχει λόγος: Σύμφωνα με την Ιαπωνική Camera and Imaging Products Association, η χρήση γυναικών σε single-lens reflex κάμερες με εναλλάξιμους φακούς έχει αυξηθεί από το 2.3% όλης της τοπικής αγοράς το 2004 σε 11% το 2009, με 3% μεταξύ 2008 και 2009.