Δεν το λέμε με βάση όλο αυτό το… κλίμα νοσταλγίας αλλά με νούμερα: σύμφωνα με τη Nielsen SoundScan, το βινύλιο είναι το μουσικό φορμά με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων το 2010 με πωλήσεις 2.8 εκατομμυρίων τεμαχίων, η καλύτερη χρονιά για το φορμά από τότε που η SoundScan άρχισε να καταγράφει πωλήσεις το 1991.

Η αύξηση της δημοτικότητας του βινυλίου δίνει ελπίδες σε ανεξάρτητα μικρά δισκάδικα, μια βιομηχανία που έχει υποστεί πολύ μεγάλο πλήγμα από τα ψηφιακά κατεβάσματα την τελευταία δεκαετία.

Στις ΗΠΑ και σε μια προσπάθεια να προωθήσουν τη δουλειά τους 700 ανεξάρτητα καταστήματα σε όλη τη χώρα αποφάσισαν από το 2008 μα γιορτάζουν την “Record Store Day” το τρίτο Σάββατο του Απριλίου. Μια ημέρα με πώληση CD περιορισμένης έκδοσης και βινύλια.

Όπως λέει σε συνεντεύξεις στη USA Today αρθρογράφος πολλοί γονείς βλέπουν να ασχολούνται και τα παιδιά τους: “It’s cool; it’s hip. My 14-year-old’s even getting into it.”

Το ότι είναι cool το βινύλιο βέβαια είναι μια de facto αλήθεια…