Καθώς έχουμε τον καθημερινό πλέον ‘πανικό’ με το streaming περιεχομένου από τους… πάντες το YouTube πρέπει να προσαρμοστεί…

Αν και είναι η πρώτη σε κίνηση πηγή περιεχομένου από χρήστες στο Internet δεν μπορεί να παρέχει υπηρεσίες όπως έχουν στις ΗΠΑ τα Netflix Watch Instantly, Hulu Plus αλλά και το ολόφρεσκο Amazon Instant Video που δείχνουν κανονικές σειρές του Hollywood.

Για να ανταγωνιστεί λοιπόν η μαμά του YouTube Google στοχεύει σε ένα από τα πιο εκρηκτικά θεάματα για το κοινό: τα επαγγελματικά σπορ γεγονότα.

Η Google λοιπόν είναι σε διαπραγματεύσεις με το National Hockey League, το παντοδύναμο δηλαδή πρωτάθλημα Χόκεϊ και το National Basketball Association ή αλλιώς το γνωστό NBA. Η εταιρία έριξε μια ματιά στα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου σε εμάς στην Ευρώπη και ελπίζει να ‘αντιγράψει’ τα live streaming της στρογγυλής θεάς και άλλα events στις ευρωπαϊκές online βίντεο υπηρεσίες, λέει το Bloomberg reports.

Φανταστείτε πως το… Ινδικό Premiere League deal έδωσε μεγάλη ώθηση στο YouTube με 55 εκατομμύρια θεάσεις από περισσότερες από 250 χώρες.

Πάντως εδώ η εταιρία έχει να τα… βάλει με τις Netflix και Hulu που είναι οι ηγέτιδες δυνάμεις…