Τα πιο πολλά first-person shooters δεν επιτρέπουν περισσότερους από 24-32 παίκτες για ένα multiplayer session. Με μερικές εξαιρέσεις — όπως κάποια παιχνίδια Battlefield, Resistance και το MAG με το όριο των 256-παικτών — τα νούμερα είναι μικρά…

Εδώ έρχεται η Pikkotekk, μια Σουηδική εταιρία δικτύωσης που θα προσπαθήσει να… ξετινάξει αυτά τα νούμερα και να στήσει ένα FPS που υποστηρίζει μέχρι 1.000 παίκτες σε κάθε παιχνίδι!

“Πριν έναν χρόνο μιλούσαμε με το μας ήρθε η ιδέα να φτιάξουμε ένα MMO FPS στο Unity, ένα τεχνικό επίτευγμα που θα είναι τέτοιας έκτασης που θα εντυπωσίαζε ακόμη και γυναίκες στα μπαρ,” (..!) είπε ο ιθύνων νους της Pikkotekk, κος Christian Lönnholm, σύμφωνα με το Rock, Paper, Shotgun.

Η βασική ιδέα είναι η δημιουργία ενός server backend που δουλεύει όπως οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας, θα υπάρχει δηλαδή αλληλοκάλυψη όπως στα κινητά όπου δεν γίνεται αντιληπτό το πότε ένα κινητό περνά από μια κεραία σε μια άλλη…

Περισσότερα για τον Pikko Server στο έγγραφο που θα ικανοποιήσει τη δίψα σας για πληροφορίες. (PDF).

Όπως περιμένετε βέβαια ένα τέτοιο παιχνίδι δεν θα έχει τα… γραφικά του Crysis. Στο βίντεο βλέπετε περισσότερα…