Στα 40 χρόνια της θητείας τους ως μέσο επικοινωνία έχει περάσει από τα γραφεία των επιστημόνων, στις συνεδριάσεις των επιχειρήσεων και τώρα στα κινητά των πιτσιρικάδων. Ναι, έχει χάσει με την έλευση των social media μέρος της παντοκρατορίας του αλλά…

Σκεφτείτε πως η χρήση του είναι τόσο ολοκληρωτική που το λεξικό email Oxford English Dictionary πρόσφατα έχει προσθέσει και μια σειρά από ακρωνύμια στο επίσημο λεξιλόγιο του.

Φέτος δε το ΑP Stylebook, a.k.a. το ‘ιερό βιβλίο’ των δημοσιογράφων τροποποίησε την όρο από e-mail σε email, επιτρέποντας σε άρθρα να… ξεμπερδέψουν με την παύλα.

Στο συγκεκριμένο timeline έχετε και ένα όμορφο infographic για τα 40 χρόνια της παράδοσης email που ετοίμασε η εταιρία Reachmail.