Ουσιαστικά είμαστε ένα βήμα – ή μια χρονιά; – πριν να πάρει ξανά το τιμόνι της εταιρίας-πυλώνα για την Ιαπωνία, ένας… Ιάπωνας. Και αυτό και μόνο έχει σημασία…

Από την άλλη στην ίδια την είδηση αυτό που μαθαίνουμε σήμερα είναι πως η Sony Corporation έχει κάνει μια κίνηση που “έχει σαν στόχο να διευκολύνει την επόμενη φάση της μεταμόρφωσης της Sony σε μια ηγέτιδα στην προσφορά δικτυωμένης ψυχαγωγίας και λύσεων,” όπως είπε στο δελτίο τύπου η πολυεθνική των consumer electronics.

Μετά την αναδιοργάνωση, η Sony θα λειτουργεί σαν δύο τμήματα-κλειδιά: το “Consumer Products & Services Group,” θα διαχειρίζεται τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά και τις δικτυωμένες υπηρεσίες, ενώ το “Professional & Device Solutions Group,” θα αναλάβει την επαγγελματική B2B, αγορά και τα κάθε λογής κυκλώματα και ημιαγωγούς.

Ο Sir Howard Stringer, ο CEO της Sony, πρόεδρος και διευθυντής θα παραμείνει στο ‘τιμόνι’ ενώ ο άνθρωπος που εμφανώς αναβαθμίζεται είναι ο Kazuo Hirai, σήμερα εκτελεστικός αντιπρόεδρος που θα αναλάβει το τμήμα Consumer Products & Services Group, δηλαδή όσα αγοράζουμε εμείς οι ‘κοινοί’ θνητοί. Ο δε Hiroshi Yoshioka, σήμερα ισχυρός άνδρας στο εκτελεστικό συμβούλιο της εταιρίας, θα αναλάβει το νέο ‘γκρούπ’.

Ο Stringer μίλησε για “επιχειρησιακή ευθυγράμμιση” με στόχο την “επιτάχυνση της καινοτομίας” ενώ ανέφερε πως οι Kazuo Hirai και Hiroshi Yoshioka θα “επιτρέπει να εστιάζουν και να μεταφέρουν γρήγορα τους πόρους σε περιοχές όπου υπάρχει ο μεγαλύτερος αντίκτυπος”, δηλαδή πιο μεγάλη ευελιξία.

Οι αλλαγές έχουν περάσει από τις απαραίτητες εγκρίσεις και θα ισχύσουν από την 1η Απρίλη…

Τώρα μένει να δούμε τι σημαίνουν όλα αυτά για τις φιλοδοξίες της Sony στις αγορές των tablet και smartphone…