Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα δεδομένα που έρχονται από την αγορά της Ταϊβάν…

Με τις τιμές να πέφτουν σε υψηλό σημείο “αξίας-προς-χρήματα”, οι 22”  LCD οθόνες αντικατέστησαν τα μοντέλα των 19” ως το βασικό προϊόν στην αγορά της Ταϊβάν τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2011. Κύριοι προμηθευτές της συγκεκριμένης αγοράς οι ViewSonic και Chimei. Τα μοντέλα με LED φωτισμό έλαβαν το 60% της αγοράς.

Οι πωλήσεις LCD οθονών  στην συγκεκριμένη αγορά έφτασαν τα 200.000-220.000 τεμάχια την περίοδο αυτή αλλά οι πωλήσεις τον Φεβρουάριο ήταν μειωμένες κατά 20% λόγω της αλλαγής εποχής – και μοντέλων…

Η μέση τιμή για ένα 19αρι ευρείας οθόνης μόνιτορ είναι στα $104.84 στην χώρα της Ασίας και για ένα  22άρι widescreen κάπου 130 δολάρια, μικρό τίμημα για 3 ίντσες μεγαλύτερη εικόνα όπως κρίνουν οι καταναλωτές.

Η αγορά των LED-φωτισμού μοντέλων αυξήθηκε σημαντικά ειδικά από το 3ο τρίμηνο του 2010 και μετά. Το 2011 πηγές της αγοράς υπολογίζουν πως θα ξεπεράσει το70% στη συγκεκριμένη χώρα.