Η Sony Electronics έκοψε την κορδέλα στο πρώτο από τα καταστήματα νέου τύπου της . Είναι νέα σειρά από καταστήματα λιανικής που δίνουν έμφαση σε συνδεσιμότητα και live παρουσίαση καταστημάτων.

Ως μέρος του επανασχεδιασμού, η αλυσίδα και το e-commerce site, της που σήμερα έχουν την ονομασία Sony Style, θα ονομάζονται απλά Sony.

Το πρώτο νέο showroom, τοποθετημένο σε εμπορικό κέντρο στην πόλη του Λος Άντζελες και συγκεκριμένα στην Westfield Century City συνδυάζει φωτεινούς, ανοιχτούς χώρους και ζωντανούς ‘διαδραστικούς’ πάγκους σε ύψος τραπεζιού. Έτσι ενθαρρύνονται οι δοκιμές από τους επισκέπτες.

Στο νέο πρότυπο θα υπάρχει και ένα νέο πρόγραμμα υποστήριξης, το πρόγραμμα Premium Services support που μοιάζει με το πρόγραμμα της Apple με την ονομασία Genius Bar. Σκοπός είναι η παροχή σε πελάτες υποστήριξης και εκμάθησης από εκπαιδευμένο προσωπικό και πιστοποιημένους τεχνικούς.

Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν setup προϊόντων, διευκόλυνση επισκευών και υποστήριξη IT αλλά και παράδοση στο σπίτι και εγκατάσταση εξοπλισμού. Κάποιες υπηρεσίες είναι δωρεάν κάποιες έχουν κάποιο κόστος.

Το νέο concept έρχεται 16 μήνες μετά την πρόσληψη από τη Sony της κυρίας Linda Turner από την Apple ως αντιπροέδρου των καταστημάτων Sony Style. Η κυρία έχει την ευθύνη της στρατηγικής και επιχειρησιακής κατεύθυνσης και όλων των τομέων της πελατειακής εμπειρίας.

“Στόχος της Sony είναι να ξεπερνά πάντοτε τις απαιτήσεις των πελατών με μια συναρπαστική, διαδραστική εμπειρία,” είπε ο Sony Electronics president/COO κύριος Phil Molyneux.”

Για το σκοπό αυτό θα δίνεται η εμπειρία από όλα τα Sony προϊόντα όπως videogame, κάμερες, 3D ταινίες και υπηρεσίες μέσω δικτύωσης όπως το Music Unlimited και το “Video on Demand powered by Qriocity”.

Στα καταστήματα υπάρχει ακόμη και η επίδειξη μελλοντικών καινοτομιών όπως το Sony RayModeler, το πρωτότυπο 360 μοιρών που δείχνει 3D εικόνες από κάθε γωνία.

Στο μεγέθους 4.200 τ.μ showroom, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρία Klein Dytham architecture (KDa), υπάρχουν εσωτερικοί κινούμενοι τοίχοι με χρώματα που αλλάζουν οπότε όλο το layout είναι ευέλικτο για να μπορεί να γίνει επίδειξη συγκεκριμένων προϊόντων: μια “φρέσκια εμπειρία” για τους πελάτες κάθε φορά που επιστρέφουν, λέει η Sony…

Η κυρία Zeena Freeman, υπεύθυνη της Sony Corp περιγράφει το νέο showroom σαν “σημαντικό βήμα για ένα νέο σχέδιο των μελλοντικών Sony καταστημάτων στις ΗΠΑ και όλο τον πλανήτη, η εταιρία δεν ανακοίνωσε χρονοδιάγραμμα για την επέκταση των δικτύων ενώ η Freeman σημείωσε πως η απόφαση για να φύγει το “Style” από τα ‘απευθείας πώλησης’ καταστήματα ανακλά την “αυξανόμενη εστίαση στην παροχή της ολοκληρωμένης εμπειρίας πώλησης που έχει να προσφέρει η Sony.”

Η εταιρία λέει πως η πιο μικρή προσωνυμία θα επιτρέπει στους καταναλωτές να αναγνωρίζουν πιο εύκολα το ‘Sony-direct’ κανάλι και ελπίζει πως θα έχει αλλάξει την επωνυμία σε όλα τα Sony Style μέχρι το τέλος του 2011…