Το Facebook θέλει να ‘κλέψει’ τη δημοσιογραφική δόξα των Τwitter και Quora…

Εικόνα των New York Times

Όπως και να το κρίνει κανείς τα social media συνεχίζουν να παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη δημοσιογραφία. Αν το Internet βάζει κάτω από τα χέρια μας πληροφόρηση τότε τα site κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτά που επισημαίνουν, δίδουν βαρύτητα και πηγές για όλους μας…

Η αλήθεια είναι πως το Intenet δεν έχει καταστρέψει το ρεπορτάζ αλλά το έχει σίγουρα αλλάξει. Υπάρχουν δε περιπτώσεις που για εμάς που μεταφέρουμε θέματα είναι ακόμη πιο δύσκολο να αντιληφθούμε τι είναι αληθινό και τι όχι: πολλοί ‘κοινοί’ αναγνώστες/πολίτες έχουν τεχνολογικές γνώσεις ώστε να δημιουργήσουν μια φήμη που θα γίνει τρέλα…

Η ώρα του Facebook…

Τα Twitter και Quora έχουν γίνει γνωστά για τη βοήθεια τους προς τους δημοσιογράφους και τους ερευνητές και τώρα και το Facebook θέλει να μπει στο… κλάμπ. Το site ρίχνει στην αγορά το νέο τη νέα του “Facebook for Journalists” πλατφόρμα, ένα εργαλείο που ισχυρίζεται πως θα είναι “μια διαρκής πηγή για τον μεγάλο αριθμό των ερευνητών που χρησιμοποιούν το Facebook για να βρουν πηγές, να διαδρούν με αναγνώστες και να προωθούν ιστορίες. Η σελίδα θα δίνει σε δημοσιογράφους τις καλύτερες πρακτικές για να ενσωματώνουν τα πιο νέα Facebook προϊόντα στη δουλειά τους και να συνδέονται με το κοινό του Facebook των 500 εκατομμυρίων ατόμων,” λένε οι άνθρωποι της εταιρίας…

Μέχρι σήμερα τα Twitter και Quora είναι τα ‘sites du jour’ για άτομα των media που αναζητούν στοιχεία για μια ιστορία ή κάνουν ρεπορτάζ, τώρα ο κύριος Mark Zuckerberg ετοιμάζει τη δική του απάντηση…

Με 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και 700 δις λεπτά στο site το μήνα η ζυγαριά πάλι θα αλλάξει ‘βάρη’… a