Η Volvo είναι μια από τις εταιρίες που συμμετέχουν στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σανγκάη και – φυσικά… – επιθυμεί να αποκτήσει το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του μεγαλύτερου έθνους στον κόσμο.

Ο κατασκευαστής από τη Σουηδία ελπίζει με το νέο σχεδιαστικό πρόσωπο που προσφέρει να ενσωματώσει την απλότητα της Σκανδιναβικής σχεδιαστικής σχολής σε ένα ΄κορυφαίο’ “luxury sedan concept”. Η σχεδίαση απευθύνεται προφανώς στο κομμάτι των αγοραστών – της Κίνας και όχι μόνο, που έχουν πλέον βελτιωμένο εισόδημα…

Το Concept Universe bows αν και είναι μια σχεδιαστική μελέτη δεν κρύβει το ενδιαφέρον της Volvo να ‘ανέβει’ σε πρεστίζ. Ο Volvo CEO κύριος Stafan Jacoby ονομάζει το όλο concept “… μια κρυφή ματιά στο τι πρέπει να περιμένει το αγοραστικό κοινό από ένα sneak top-of-the-line σεντάν.”

Το μεγάλου μεγέθους concept έχει μια οροφή που μοιάζει με coupe και είναι μια νέα ‘μετάφραση’ του πλέον κλασικού σχεδιασμού ‘κουτιού’ της εταιρίας. Επίσης τιμά τα παλαιότερα μοντέλα και με το σχέδιο ανάμεσα στους τροχούς ενώ φαίνεται να έχει κάποιες ‘σημειώσεις’ από το Ford Interceptor concept του Σαλονιού του Detroit του 2007. Εντελώς νέα η μπροστινή γρίλια πάντως που έχει… ενδιαφέρον!

Σκανδιναβικός σχεδιασμός; εδώ είστε…