Μια νέα υπηρεσία έχει λανσάρει δοκιμαστικά η “The Washington Post Company” από χθες. Το νέο ειδικό site είναι ένα δωρεάν, προσωποποιημένο social news site με το όνομα Trove και είναι σε διάθεση δοκιμαστική – public beta.

Το συγκεκριμένο site πρωτοαναφέρθηκε πως είναι σε εξέλιξη και ετοιμάζεται για λανσάρισμα από την The Wall Street Journal τον Φεβρουάριο του 2011. Το Trove συγκεντρώνει νέα που ενδιαφέρουν τον χρήση και τα σημαντικά πρωτοσέλιδα της ημέρα από 10.000 (!) πηγές.

Το news site εκτιμά για την επιλογή όσα αρέσουν ή όχι στον αναγνώστη και με συνδυασμό αλγορίθμων και ‘εμπειρία από το newsroom’ (νέα της ημέρας από την συντακτική ομάδα).

Το Trove χρησιμοποιεί το Facebook Connect για να ‘καταλάβει’ τα ενδιαφέροντα του χρήστη με βάση το Facebook profile του/της και με σκοπό να ξεκινήσει η διαδικασία της ‘προσωποιημένης’ επιλογής των νέων.

Η Washington Post υπόσχεται περισσότερα social media χαρακτηριστικά και δυνατότητες για το site στους επόμενους μήνες. Το Trove είναι διαθέσιμο για το desktop, Android και Blackberry τηλέφωνα. Σε αυτά που λέει στους χρήστες πρόεδρος της εφημερίδας και CEO (και στο προεδρείο του Facebook board member) Don Graham, μαθαίνουμε πως iPhone και iPad apps ‘έρχονται σύντομα’.

Σύμφωνα με την αναφορά της WSJ η εταιρία επενδύει $5 με $10 εκατομμύρια στο site…

Το Trove, που τελεί σε… καθεστώς δοκιμών (private beta) από τον Φλεβάρη, δημιουργήθηκε από την WaPo Labs, την ομάδα τεχνολογίας της “The Washington Post Company”.