Μετά από 36 εκατομμύρια views στο YouTube, η διαφήμιση της Volkswagen για το Super Bowl, “The Force,” ήταν σίγουρα… υλικό για παρωδία! ποιος θα περίμενε να χρησιμοποιηθεί το σφυρί του Θόρ;

Σε μια έξυπνη κίνηση η Paramount Pictures και στα πλαίσια της προώθηση της ταινίες “Thor”, ένα… πιτσιρίκος Thor με ένα πλαστικό σφυρί γυροφέρνει στο σπίτι και δεν καταφέρνει και πολλά μέχρι που, όπως στη διαφήμιση της VW, ο μπαμπάς γυρνά στο σπίτι και αφήνει το αυτοκίνητο στο δρομάκι. Μόνο που τώρα υπάρχει πραγματικά δύναμη στο σφυρί του Thor.

Η αλήθεια είναι πως η Paramount έχει σημαντικά αποτελέσματα στα social media με το “Thor”. Το πρώτο trailer για την ταινία έχει μέχρι στιγμής 7 εκατομμύρια views και το δεύτερο 1.5 εκατομμύρια.

Η ταινία βγαίνει στις 6 Μαΐου στους κινηματογράφους…