Οι δημιουργοί της Hello Bar, μιας πολύ απλής σχεδίασης που μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει σε ένα site, είπαν στο Mashable πως η εταιρία έχει δει να χρησιμοποιούνται περισσότερες από 200 εκατομμύρια Hello Bars για να βοηθηθεί η Ιαπωνία.

Η εταιρία υπολογίζει με συντηρητικές εκτιμήσεις πως με το εργαλείο αυτό έχει γίνει η συλλογή $2 εκατομμυρίων από τον Ερυθρό Σταυρό και άλλους οργανισμούς για να βοηθηθεί ο ιαπωνικός λαός να ανακάμψει από μια σειρά από φυσικές καταστροφές.

Τη μπάρα αυτή βοήθησε να ετοιμαστεί η digitaltelepathy, ένα web shop που δημιούργησε το Hello Bar αλλά και το SlideDeck, ένα δημοφιλές JavaScript image slider.

Ο δημιουργός κύριος Longanecker είπε πως οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τη Hello Bar κατά τη διάρκεια της Ιαπωνικής κρίσης “Μας ενέπνευσε να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε θεσμούς με την πλατφόρμα μας,” είπε.

Θα λανσαριστεί δε και Pro έκδοση ενώ όλοι οι χρήστες έχουν δωρεάν περίοδο δοκιμών δύο εβδομάδων της Hello Bar Pro, με την αναβάθμιση να κοστίζει 25 δολάρια το μήνα.