Σήμερα το λανσάρισμα και επισήμως για το Kinect SDK και φαίνεται πως επιβεβαιώνονται οι φήμες. Η Microsoft λανσάρισε την έκδοση beta για το επίσημο Kinect SDK στο Microsoft Research website σήμερα.

Σχεδιασμένο για μη-καταναλωτική χρήση (ερευνητές, επιστήμονες, επαγγελματίες) το Kinect SDK έχει σαν στόχο ακόμη και τους χομπίστες που μέχρι σήμερα είχαν μόνοι τους κάνει δοκιμές με δικά τους DIY Kinect σχέδια.

Αυτά τα SDK θα επιτρέπουν στους Kinect developers να δημιουργήσουν εργαλεία και να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να χρησιμοποιηθεί ο Microsoft gaming motion controller. Το Kinect SDK τρέχει μόνο σε Windows 7 PC και υποστηρίζει C++, C# ή και Visual Basic ανάπτυξη μέσω του Visual Studio 2010. Έχει αναπτυχθεί από τη μονάδα Microsoft Research και το τμήμα Interactive Entertainment Business.

Χρησιμοποιώντας το SDK οι developers έχουν πρόσβαση σε “raw” πηγή δεδομένων (sensor streams) από τις κάμερες και τα μικρόφωνα όπως και δυνατότητες ιχνηλάτησης σκελετού, low-level programming interface, και το Microsoft API φωνής.

Υπάρχουν και 100 σελίδες με έγγραφα, υπάρχουν δείγματα κώδικα (reusable code samples) και γενικά όσα ένας developer που δεν έχει γνώση του Kinect θα χρειαζόταν.

Αν έχει κανείς ενδιαφέρον, στο Microsoft Research website για κατέβασμα του SDK που είναι και έκδοση δοκιμής (beta).