Όταν έχει κανείς αναλύσει το σύστημα της Nintendo-land, το Wii U, είναι προφανές πως η Nintendo έχει ‘υπολογίσει’ το κόστος, τουλάχιστον σε κάποια σημεία.

Αν και πολλοί developers έχουν διαφοροποιημένες απόψεις για το Wii U και τη σύγκριση του σε σχέση με το Xbox 360 και το PlayStation 3, είναι δύσκολο να αντιληφθείς ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο μέχρι στιγμής

Φαίνεται πάντως πως για το Wii U έχει υπάρξει μια ισορροπημένη προσέγγιση για τη σχεδίαση της κονσόλας, σύμφωνα με τον Shieru Miyamoto και συζήτηση στο GameSpot. Οι φήμες πάντως για το ότι το Wii U είναι 50% πιο ισχυρό από τη σημερινή γενιά είναι κάτι που υποβαθμίζουν οι άνθρωποι της εταιρίας. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι της εταιρία απομακρύνονται όλο και περισσότερο από αυτή την εικόνα.

Η ισορρόπηση του κόστους είναι κάτι που για παράδειγμα η Sony στην προσπάθεια της να έχει πάντα – όπως και έχει – την ‘αιχμή’ του new tech της εποχής, έμαθε με ‘σκληρό’ τρόπο. Από την άλλη μέσα στον χρόνο και μετά το λανσάρισμα του PlayStation 3, κατάφερε να ελέγξει το κόστος και στην πραγματικότητα, αποφάσεις όπως η ενσωμάτωση του Blu-ray drive (τότε ακριβή επιλογή) έδωσαν την ευκαιρία για να δουλέψουν οι developers καλύτερα.

Στους developers που έχουν μιλήσει πολλά sites η κουβέντα πάντως είναι το πως θα φέρουν τους βασικούς τους τίτλους στην πλατφόρμα της Nintendo. Σε αυτή τη διαδικασία είναι ήδη η Epic και η Crytek.

Θα βρούνε ελκυστική την Wii U πλατφόρμα οι τρίτοι σχεδιαστές παιχνιδιών; Το μεγάλο ‘στοίχημα’…