Κάνεις ‘follow’ στο Twitter, το Facebook και πολλά άλλα social site. Όπως πολλοί καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο είναι μια συνήθεια…

Και όχι μόνο αυτό αλλά πολλές εταιρίες έχουν προσαρμόσει το marketing και τις στρατηγικές PR τους μέχρι και στο επίπεδο του ατομικού CRM (αυτό είναι η σχέση ‘consumer relationship management’) μέσω των Facebook και Twitter.

Όπως βρήκαν λοιπόν οι ειδικοί στο CRM, Get Satisfaction και μεταφέρει το mashable, πολλοί είναι οι καταναλωτές που ακολουθούν εταιρίες online κατά βάση για τα οφέλη. Κάπου το 40% των Facebook, MySpace και Twitter users σε πρόσφατη έρευνα είπαν πως ακολουθούσαν τις εταιρίες για τις εκπτώσεις και τα ειδικά deal.

Άλλη βασική απάντηση είναι πως ακολουθούν μια εταιρία αν είναι αυτό τον καιρό πελάτες της και η δημιουργία δημιουργεί ενδιαφέρον και ψυχαγωγικό περιεχόμενο online είναι καλός τρόπος για να υπάρχει κινητικότητα.

Δείτε αυτό το infographic από το Get Satisfaction και το Column Five για περισσότερες λεπτομέρειες…