Η διαφήμιση στο Internet γνωρίζει απίστευτη άνοδο και τώρα μια εταιρία αναλύσεων, η eMarketer προβλέπει επιπλέον διψήφια άνοδο μέχρι το 2015. Η δαπάνη σε online διαφήμιση έχει φτάσει τα $50 δισ. το χρόνο – διπλάσιο από τα περυσινά νούμερα.

Η πρόβλεψη που δημοσιεύτηκε την Τρίτη και έρχεται μια εβδομάδα αφότου το eMarketer ουσιαστικά διπλασίασε την πρόβλεψη της για έσοδα διαφημιστικά για το 2011 στο +20.2% χάρη σε έκρηξη σε διαφημίσεις. Μόνο στις ΗΠΑ δαπανήθηκαν $26 δισ. το 2010. Η νέα αναφορά υποθέτει πως θα υπάρξει άνοδος στο search advertising αλλά και σε banner ads σε site όπως Yahoo, Google και Facebook.

Το βίντεο θα συνεχίσει να είναι η πιο μεγάλη αγορά σε online advertising, σύμφωνα με το eMarketer. Σε βίντεο διαφημίσεις ξοδεύτηκαν $1.42 δισ. το 2010, αλλά θα φτάσει τα $7.11 δισ. το 2015.
Αυτό είναι επειδή το βίντεο “δημιουργεί περισσότερη προσοχή από άλλες μορφές ψηφιακών φορμά,” λέει ο κος David Hallerman,βασικός αναλυτής της eMarketer.

Άλλος παράγοντας: η αύξηση των online διαφημίσεων αντί για τις κλασικές αγγελίες σε οδηγούς κ.ο.κ. σε τοπικό επίπεδο.

Τα νούμερα του eMarketer δεν είναι τα μόνα αφού και το IAB αναφέρει 23% αύξηση σε online διαφήμιση στο πρώτο τρίμηνο αυτού του έτους.

Η δε IDC υπολογίζει πως οι παγκόσμιες online δαπάνες διαφήμισης θα αυξηθούν κατά 14.3% στο πρώτο τρίμηνο ενώ η Nielsen υπολογίζει άνοδο 8.8% στο πρώτο τρίμηνο με την διαφήμιση στις τηλεοράσεις επίσης σε άνοδο κατά 11.9% στις ΗΠΑ.

Τι συμπέρασμα βγαίνει; Υπάρχουν λεφτά -… στις ΗΠΑ για διαφήμιση.