Τι χρειάζεται για να ξεκινήσει μια νέα εταιρία;

Η BestVendor στις ΗΠΑ ερεύνησε 550 άτομα από νέες (startup) εταιρίες, κυρίως στο marketing και θέσεις διοίκησης. Μίλησαν για τα αγαπημένα τους εργαλεία σε email, λογιστήρια, web analytics, CRM, παραγωγικότητα, σχεδιασμό αποθήκευση και διαχείριση πληρωμένων μεταξύ άλλων…

Οι απαντήσεις τους πάντως δίνουν στις startups και μια ‘κλίση’ για βασισμένε σε cloud λειτουργίες: λιγότερα έξοδα δηλαδή.

Στις επιλογές βλέπουμε ανερχόμενα αστέρια όπως το Dropbox ή και ‘βετεράνους’ όπως τα Paypal και Salesforce σε business-to-business λειτουργία.

Τι άλλο είναι ‘καυτό’; τα Google Apps, τα Google Analytics και το Quickbooks ενώ το Salesforce κυριάρχησε στο CRM με το 59% των επιλογών και το Evernote να ‘νικά’ στην κατηγορία των σημειώσεων

Δείτε το ενδιαφέρον infographic και πάρτε ιδέες…