Αν αναρωτιέστε τον λόγο για τον οποίο όταν είστε σε Google search εμφανίζονται συγκεκριμένες διαφημίσεις, η Google αποφάσισε να δώσει μια πιο σαφή εικόνα για το ad targeting και τις υπηρεσίες…

Με το νέο χαρακτηριστικό οι χρήστες θα μπορούν να βρουν τον λόγο που μια συγκεκριμένη διαφήμιση τους ‘στοχεύει’ και θα μπορούν επιπλέον να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις αλλά και να κλείνουν εντελώς το χαρακτηριστικό.

Αν… αναρωτιέστε πάντως η Google χρησιμοποιεί όσα ξέρει για εσάς για να αποφασίσει για τις διαφημίσεις και μιλάμε για τοποθεσία, πρόσφατες χρήσεις του browser, τη γλώσσα και ούτω καθεξίς. Για να μάθετε και εσείς μπορείτε να κάνετε κλικ στο “Why these ads” link όταν το βλέπετε να εμφανίζεται.