… που δεν πληρώνει μέσω διάθεσης στο Apple App Store τον ‘φόρο’ του 30% στις συνδρομές.

Δύσκολα τα πράγματα για τις εφημερίδες αλλά αξίζει να δούμε τι έκανε η λονδρέζικη Financial Times που αποφάσισε να λανσάρει μια HTML5 mobile web app αντί για μια native app. Τώρα αποδεικνύει πως το μοντέλο HTML5 μπορεί να δουλέψει για ειδήσεις. Οι Financial Times ανακοίνωσαν πως έχουν συνολικά 1 million εγγεγραμμένους χρήστες που είναι το 20% των online page views, και το 15% των νέων ψηφιακών συνδρομών.

Το HTML5 δουλεύει καλά για ειδησεογραφία που κυρίως μεταφέρει κείμενο και δεν απαιτεί επεξεργαστική ισχύ και κάποιου τύπου “βαθειά” hardware integration όπως θέλουν οι native mobile apps. Αντίθετα το HTML5 είναι προσβάσιμο σε κάθε συσκευή και έτσι χωρίς κατεβάσματα επιτρέπει σε εκδότες να κερδίσουν χρήστες και να ‘κλείσουν’ συνδρομές.

Αν και οι προβλέψεις είναι ζοφερές για νέα επί πληρωμή, η FT με πολλές in-app prompts τα έχει καταφέρει. Το 45% των εγγραμμένων χρηστών όπως λέει το techchunch προσθέτουν τη web app στη home screen που αυξάνει τις return επισκέψεις.

Τους Financial Times τους διαβάζουν με φορητό τρόπο πολλοί χρήστες ειδικά στις 7 με 8 το πρωί.