Χάρη σε μια νέα μελέτη μάθαμε πως τα κανονικά δίκτυα και όχι τα social είναι αυτό που έκανε το μονοπάτι του Twitter ευκολότερο και κυρίαρχο στον χώρο…

Μελετητές του MIT ανάλυσαν το Twitter και το λεγόμενο user acquisition από το 2006 μέχρι το 2009. Η μελέτη γίνεται σε 408 πόλεις με σχετικά μεγάλο αριθμό των χρηστών – Twitter users.

Βρήκαν δε πως τελικά το δίκτυο αρχικά αναπτύχθηκε με βάση νέα άτομα – “young, tech-savy innovators” και δεν υπήρχε σχέση με την γεωγραφία Έτσι για παράδειγμα και στη γενέτειρα της υπηρεσία, το San Francisco και στη Βοστώνη είχαμε τεράστια ανάπτυξη. ston.

Και για το ‘ταξίδι’ προς τη φήμη έγινε από παραδοσιακά δίκτυα: “Even on the Internet where we may think the world is flat, it’s not,” είπε η κυρία Marta González σε δήλωση της για την έρευνα.

Και τελικά αυτό που είδαν οι ερευνητές είναι πως το βασικό είναι να υπάρχει ο κατάλληλος άνθρωπος, το hub, ή μια app και έτσι να γίνει viral. Τι βρέθηκε; ακόμη και ο εξπέρ δεν βοηθά. Το βασικό είναι το στόμα με στόμα – word of mouth, ενώ και η γεωγραφική εγγύτητα είναι σημαντικό.

Και η προσοχή των media φυσικά έπαιξε ρόλο στο Twitter: το 2009 ο Kutcher και Oprah Winfrey στο show φέραν στο Twitter το λεγόμενο user acquisition λέει η μελέτη.

Και τύχη να πούμε;