To Wii U πρώτου καν βγει έχει ένα ατού/μειονέκτημα: ένα χειριστήριο με μια μεγάλη οθόνη και άρα ένα ΑΚΡΙΒΟ χειριστήριο που θα αποθαρρύνει το casual multiplayer gaming: και αυτό ήταν που έκανε επιτυχία αρχικά το πρώτο Wii…

Στις επιδείξεις που έκανε η εταιρία έπεισε πως το Wii U θα δουλεύει και με άλλου, δεύτερου τύπου ala Wii χειριστήρια για “…family multiplayer games.”

Σωστό: φανταστείτε ΤΩΡΑ που το PS3 κοστίζει λίγο, έχει σχεδόν την ίδια ισχύ με το Wii U, να είναι πιο φτηνό σε χειρισμό από μια παρέα από ένα μηχάνημα της Nintendo που πάντα ήταν το πιο… φτηνό και προσιτό;!

Η εταιρία έδωσε hands-on χρόνο με την κονσόλα στο παρασκήνιο του International Consumer Electronics Show και ήταν η 2η φορά από τον Ιούνιο στην έκθεση Ε3.

Η Nintendo με το αρχικό Wii το 2006 χωρίς τα high-end γραφικά είχε πάει θαυμάσια τότε αλλά σήμερα με τους casual gamers να χρησιμοποιούν και τα κινητά για παιχνιδάκια, και το 3DS να μην πηγαίνει καλά, όλα είναι ανοιχτά.

Το δε Wii U θα πωλείται με έναν controller αφής μεγάλο όσο το… μηχάνημα: ακριβό.

Για αυτό το λόγο σε επίδειξη στην CES 2012 η Nintendo είχε μέχρι και πέντε παίκτες, τους 4 με Wii κλασικά χειριστήρια και τον 5ο με το αφής. Ο πέμπτος χρησιμοποιούσε την οθόνη για κρυφές κινήσεις στρατηγικής.

Σωστή κίνηση πάντως, και καλή ‘διορθωτική’ τακτική…