Τα νέα από ένα event στα ‘Στρατηγεία’ της Sony HQ…

Σε αυτό βρέθηκε το TechRadar με την εταιρία να δίνει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις κινήσεις που σκέφτεται για την TV αγορά που της δημιουργεί οικονομικά ζητήματα.

“There has been less growth than we expected in this area, the TV market is a bit stagnant, especially in western Europe and north America” είπε ο κος Hiroshi Sakamoto, στη θέση του ‘deputy senior general manager’ για το τμήμα του Home Entertainment στην Sony στην Ιαπωνία επιβεβαιώνοντας και Ευρώπη και Βόρειος Αμερική είναι σε στασιμότητα.

Στα Sony HQ όμως η εταιρία αισιοδοξεί: ο λόγος είναι πως πιστεύει ότι στοχεύοντας σε μια κορυφαία ποιότητα εικόνας – dreamy picture quality, θα έχει στήσει μια στρατηγική marketing και σχεδιασμού που θα αντηχήσει σε πελάτες και τάσεις.

Η Sony πιστεύει πως η ποιότητα εικόνας ΕΙΝΑΙ εκείνη που μαζί με τον σχεδιασμό αποτελούν τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τους καταναλωτές και σχηματίζει τη στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια με αυτή τη στόχευση.

Και πραγματικά, οι νέες Sony TV έχουν σαν δυνατό όπλο τον επεξεργαστή X-Reality Pro engine με μότο το ‘Best picture quality ever.’

“Resolution, colour, contrast, sound, design and usability” είναι οι περιοχές όπου στοχεύει η Sony, ενώ προσέχει να μειώσει στο ελάχιστο το crosstalk στι 3D TVs.

Πολλά είναι και τα χρήματα που δαπανά σε R&D για βελτίωση του contrast με local dimming στις LED TVs, ενώ εξελίσσονται και τα ειδικά φίλτρα για να μειωθεί το φως που ανακλάται.

Τέλος, η Sony σχεδιάζει να φέρει την πλατφόρμα των Google TV επιτέλους ΚΑΙ στην Ευρώπη το 2012.

Excellence είναι το σχέδιο της Ιαπωνικής Κυρίας και μένει να δούμε τα αποτελέσματα σε τομέα όπου ‘διδάσκει’ επί πολλές δεκαετίες…