Οι Financial Times με με βάση την τελευταία τους καμπάνια marketing αποκάλυψαν ένα νέο εντυπωσιακό δημιούργημα στον Σταθμό Grand Central Terminal ενώ στην ίδια καμπάνια θα ενσωματωθούν και online και offline στοιχεία ώστε να τονίσει η εταιρία το λεγόμενοπ “data journalism.”

Όσοι περνούν θα μπορούν για λίγες ημέρε να διαδράσουν με ένα μεγάλο πάτωμα αφής στο δυτικό τμήμα του Grand Central, το Vanderbilt Hall. Με βοήθεια τριών “brand ambassadors,” οι επισκέπτες κινούνται σε ένα FT-branded mat και ‘διαδρούν’ με 3D interactive infographics που προβάλνται σε μια τεράστια επιφάνεια 70 πόδια ψηλά…

Όλα σχεδιάστηκαν από τον David McCandless, συγγραφέα του Information Is Beautiful…