Με τα ρωσικά φτερά στις 12 Μαρτίου 2012. Η ημέρα στην οποία οι Ρώσοι γιόρτασαν την 96η επέτειο από τον σχηματισμό της πρώτης πτέρυγας μάχης στη χώρα.  Αυτή είναι μια επίσκεψη στην Buturlinovka της περιοχής Voronezh Region με το Kursk Air Group να φέρει τα Mikoyan MiG-29SMT και MiG-29UBT.

Είναι ουσιαστικά ένα από τα δύο 4+ γενιάς μαχητικά της χώρας.

Αυτή είναι η στολή των πιλότων τύπου VKK-6M.

Διοικητής ο R. Kupchin που είναι στη θέση αυτή στο Kursk Air Group από το 2010 ενώ αναφέρει πως οι πιλότοι συμπληρώνουν 112 ώρες πτήσης τον χρόνο ενώ δηλώνουν ικανοποιημένοι από τα μαχητικά παρά τις “παιδικές ασθένειες”.

Από τον Γενάρη του 2011 το Kursk Air Group έχει βάση την Buturlinovka αφού η κανονικά βάση ανακατασκευάζεται.

Τα μαχητικά είχαν ετοιμαστεί για την Αλγερία αλλά η χώρα αρνήθηκε να τα παραλάνβαι και έτσι πήγαν σε βάσεις στο Kursk’ και το Lipetsk’.

Η χώρα ισχυρίστηκε πως υπήρχαν ελατώμματα ενώ μετά MiG-28SMT και MiG-29UBT αποτέλεσαν αιχμή του δόρατος για τους Ρώσους. Είχαν συμπληρώσει μόλις 80 ώρες στον αέρα όταν επιστράφηκαν.

Αυτό είναι το MiG-29UBT, ίδιο σε εξοπλισμό με το MiG-29SMT αλλά χωρίς ραντάρ (!)

Το MiG-29SMT είναι μονοθέσια εκσυγχρονισμένη έκδοση του MiG-29SM με νέο εξοπλισμό και – το ελάττωμα του τύπου, μεγαλύτερη εμβέλεια. Σχεδιάστηκε το 1997.

Εσωτερική δεξαμενή των 1,400 λίτρων.

Στη μάχη!

“Russian Air Force”.

Το MiG-29UTB.

Το MiG-29SMT έχει 6,100 λίτρα καυσίμου εσωτερικά και 3,800 λίτρα εξωτερικά.

Με τους ‘παλαίμαχους’ πλέον κινητήρες RD-33.

Ώρα για έλεγχο συστημάτων. Το MiG-29SMT είναι το πρώτο ρωσικό μαχητικό χωρίς πρόγραμμα συντήρησης (!). Το επισκευάζεις όταν υπάρχει ανάγκη..

Πόσα; ένας αξιωματικός βγάζει $2,000 το μήνα ενώ αξιωματικοί που δεν είναι ιπτάμενοι στα $1,500.

Τα σαββατοκύριακά επιστρέφουν στο σπίτι τους στο Kursk 400 χιλιόμετρα μακριά.

Οι περισσότεροι πιλότοι έχουν γεννηθεί από το 1983 και μετά.

Καύσιμο…

Ανθρακονήματα..

Το κάθισμα K-36DM 2ης γενιάς είναι φημισμένο. Από τα καλύτερα στον κόσμο.

Που Buturlinovka