Ο ιδρυτής του Tumblr και CEO David Karp ανακοίνωσε πως οι διαφημιστές μπορούν να αγοράσουν ad units στο “Fatured” του Tumblr dashboard, ένα τμήμα που λαμβάνει 120,000 impressions  την ημέρα.

Ο Karp το ανακοίνωσε στην Ad Age Digital Conference στην Νέα Υόρκη ενώ  η όλη δυνατότητα ξεκινά στις 2 Μαίου.

Η κίνηση είναι εντελώς νέα για τον Karp, που το 2010 είχε πει στους Los Angeles Times, “We’re pretty opposed to advertising. It really turns our stomachs.”

Δύο χρόνια μετά βέβαια όλα έχουν αλλάξει με την 5 ετών πλατφόρμα να έχει έχει οδηγήσει σε 52 εκατομμύρια Tumblr blogs, με περισσότερα από 21 δις, συνολικά posts, μόνο τα 53 εκατομμύρια από τα οποία σε μια ημέρα, την 18 Απριλίου. Τα site statistics είναι διαθέσιμα στηνAbout page.

Στην δε συνέντευξη στην Advertising Age, ο Karp είπε πως θα χρησιμοποιηθεί όπως τα Google AdSense.

“We have about 4.5 billion impressions a week. There’s value in that to advertisers…,”είπε ο CEO της εταιρίας.

Τον Φλεβάρη το Tumblr λανσάρισε τα “highlighted posts,” με τους Tumblr users να πληρώνουν $1 για να έχουν καλύτερη ΄ορατότητα’ για τη δουλειά τους.