Και τα QR codes και οι barcode scanners δεν έχουν πετύχει. Δεν συγκίνησαν το κοινό…

Έτσι η IBM θα δοκιμάσει και την “επαυξημένη πραγματικότητα”, το διάσημο augmented reality, με μια πρωτότυπη app. Αυτή μπορεί να γίνει downloaded σε καταστήματα των οποίων δεν έχει ανακοινωθεί το όνομα και μπορεί να την κατεβάσει κανείς μέσα στο κατάστημα για τα smartphones ή tablets τους.

Αφήνει να περιγραφεί από τον πελάτη τη χρειάζεται και το πακετάρισμα και έτσι ετοιμάζεται το πακέτο!

“You specify the things you’re interested in, and then using your device and the video camera on the device, as you scan the product the app will recognize it and superimpose the information you’re looking for on the product itself,” είπε ο κος John Kennedy, ο VP-corporate marketing της IBM. “Therefore, it brings more information to bear on the decision.” συμπλήρωσε.

Η app έχει αναπτυχθεί από ερευνητές της IBM στη Haifa του Ισραήλ και “marries the wealth of information on the web so the shopping experience becomes more informative and personal to help them make better decisions,” όπως είπε ο κος Mr. Kennedy ενώ στόχος είναι να ‘δέσει’ η σχέση πελάτη και καταστήματος.

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τον τηλεφωνικό τους αριθμό ή μια κάρτα – loyalty-card number, ενώ την app θα ‘κατεβάσεις’ μέσω QR Codes ή barcode.

Μια προηγμένης τεχνολογίας λύση που μένει να αποδειχθεί αν θα… αρέσει!