Τώρα που το Facebook ετοιμάζεται να μπει στο e-commerce μια νέα μελέτη δείχνει πως ΔΕΝ φτάνει το…Pinterest: από εκεί προκύπτουν περισσότεροι αγοραστές.

Τα στατιστικά της Bizrate Insights δείχνουν πως το 69% των online καταναλωτών που επισκέπτονται το Pinterest έχουν βρει κάτι που θέλουν να αγοράσουν σε αντίθεση με το 40% των Facebook ενώ το Pinterest δείχνει πιο ‘αξιόπιστο’.

Νέα ‘έδρα’ του shopping;

Η μελέτη έδειξε πως πολλοί περισσότεροι χρησιμοποιούν το Pinterest σε σχέση με το Facebook για να εμπνευστούν στο τι θα αγοράσουν: το 70% είπαν πως πήγαν για αυτό το λόγο στο Pinterest σε σύγκριση με το 17% του Facebook.

Στα  statistics:

  • People use Facebook (50 percent) and Pinterest (51 percent) to connect with people who have similar tastes.
  • To keep up with trends, more people chose Pinterest (67 percent) over Facebook (22 percent).
  • 43 percent of people surveyed preferred Pinterest to associate with retailers or brands; 24 percent chose Facebook.
  • Only 26 percent of participants say they’ve followed a brand on Pinterest, compared with 55 percent on Facebook.
  • 55 percent of people said they’ve repinned an item, compared with 37 percent of Facebook users who said they’ve shared an item.
  • Facebook is better for coupons and discounts, as 33 percent of the participants said they’ve claimed or seen a discount on Facebook, compared with 11 percent on Pinterest.
  • 30 percent have participated in contests or promotions via Facebook, compared with 9 percent on Pinterest.

Με το Facebook να έχει 1 δις κόσμου φυσικά σε νούμερα ξεπερνά το Pinterest αλλά η Bizrate Insights σημείωσε πως το 63% των online καταναλωτών έχουν Facebook και μόλις το 15% Pinterest. Τον Αύγουστο, το 46% των online καταναλωτών είχαν πει πως γνωρίζουν το Pinterest σε σχέση με το 36% τον Μάρτιο.