Εμείς δεν το έχουμε δουλέψει. Ναι, ΑΛΛΑ, ο Shuhei Yoshida των Sony worldwide studios το έχει πιάσει!

share button

Ένας εκ των μεγάλων Mr Sony μίλησε για το πως αισθάνεσαι στα χέρια το δημιούργμα της Sony το νέο DualShock 4 και μάλιστα off-stage στο μεγάλο event.

Το DualShock 4 διατηρεί το διπλό αναλογικό, four-trigger, four-main-face-button και τον σχεδιασμό των d-pad των προηγούμενων PlayStation ΑΛΛΑ, υπάρχει το touchpad και αυτό το πανέξυπνο σύστημα με την ‘ράβδο φωτός’ μπροστά ώστε ανάλογα με το χρώμα να ξεχωρίζει το μηχάνημα με ποιον παίζει και τις κινήσεις αυτού/ής.

Πώς είναι η αίσθηση;

Ο κος Yoshida μιλά κυρίως για το touchpad που χρησιμοποιείται όταν έχουμε ανάγκη για touch input είτε με το χειριστήριο στα χέρια είτε με το δάχτυλο να κάνει μια εργασία πάνω του. Μπορείς να κάνεις touchpad—like swiping ή pinch-to-zoom ενώ απλές λειτουργίες είναι εφικτές.

Ο Mr Yoshida δε ανέφερε πως η επιφάνεια αφής θα χρησιμοποιείται για πολλές applications εκτός των games.

sce205

Ta Triggers

Μεγάλη βελτίωση εδώ. Ο κο Yoshida είπε πως συγκριτικά τα μεγαλύτερα DualShock 4 analog triggers σε σύγκριση με τα πιο ρηχά του PlayStation 3 έχουν μεγάλη βελτίωση: “It’s more concave,” είπε ο Yoshida, “and it has more play. On the DualShock 3 it’s hard to use L2 and R2 the analog way. It’s ‘press down’ or ‘not press’. But with the DualShock 4, you can do something in between.”

sce205

Analog Sticks

Το DualShock 4 έχει δύο analog sticks με μεγάλη βελτίωση στην ακρίβεια: “improved in terms of precision. The center area is more useable. When you try the games, you’ll notice you have better, more subtle control when you’re driving.”

Αυτό σημαίνει και μικρότερη νεκρή ζώνη στο μέσο μιας κίνησης και άρα οι ‘μικρές κινήσεις’ είναι πολύ πιο σωστές.

Τέλος για τη light bar η Sony λέει: “illuminates to match the color of characters in a game to offer a simpler, more friendly way to identify players, even when playing side by side. The light bar also changes patterns during gameplay to provide useful information to gamers, such as when a character is critically low on health or has taken major damage.”

Άντε και από κοντά…