“We want to start something new; we just don’t know how…”

RMF-E0004

Ο Ιάπωνας γίγαντας είναι στο κυνήγι μιας ιδέας ιστορικής. Σε μια εποχή όπου όλα φαίνεται να έχουν ‘βγει’. Η αναφορά είναι της ιαπωνικής εφημερίδα Nikkei που αναφέρει πως η εταιρία ψάχνει το “next big thing”. Ο άνθρωπος της εταιρίας ο κος Shinji Odajima προσκαλεί δε όλους τους εργαζόμενους στη Sony και ήδη έχει δεχτεί μέχρι και 800 ιδέες.

“There are still plenty of employees in Sony looking for a challenge. Renewal is supremely important for Sony,” είπε ο Odajima σε συνέντευξη που μετέφρασε το Engadget.

nw-zx1_zoom

Η ειδική μονάδα έχει 200 άτομα ήδη και έχει σαν στόχο να φέρει στον leader της καινοτομίας το κάτι νέο πέρα από τα κοινά consumer electronics: ηγείται της προσπάθειας να γίνει η Sony αυτό που σήμερα ΔΕΝ είναι η Apple που πριν από 15 χρόνια ήθελε να γίνει Sony (!) – η εταιρία των killer ιδεών.

Το νέο τμήμα έχει σαν στόχο το streamlined των ιδεών που έχουν οι υπάλληλοι της εταιρίας και ο κος Odajima ήδη φιλτράρει τις πρώτες για να δει ποιες θα πάνε για το τμήμα research and development.

sony-tennis-2

Μετά την μεγάλη επιτυχία του PlayStation 4, η ανανέωση είναι το θέμα: “Renewal is supremely important for Sony. If we don’t challenge, engage with our youngest…” είπε ο Odajime.

Οι νέες ιδέες είναι δεκτές κάθε τρίμηνο.