Το έχουμε ξεχάσει. Έχουμε εντελώς ξεχάσει τι σημαίνει να μπαίνει κανείς σε ένα κατάστημα που πουλάει ηλεκτρονικά είδη και να ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ τι κάνει το κάθε μηχάνημα.

Japanese telecom giant Softbank's humanoid robot Pepper (L) attends to a customer to introduce Nestle's coffee machines at an electric shop in Tokyo on December 1, 2014. Nestle Japan has employed a fleet of chirpy robots to sell its coffee machines in Japanese stores. The gimmick will eventually see 1,000 stores across Japan with their own Pepper, which makers claim can understand a vast range of human speech and emotions. AFP PHOTO / Yoshikazu TSUNO

Japanese telecom giant Softbank’s humanoid robot Pepper (L) attends to a customer to introduce Nestle’s coffee machines at an electric shop in Tokyo on December 1, 2014. Nestle Japan has employed a fleet of chirpy robots to sell its coffee machines in Japanese stores. The gimmick will eventually see 1,000 stores across Japan with their own Pepper, which makers claim can understand a vast range of human speech and emotions. AFP PHOTO / Yoshikazu TSUNO

Ναι, οι Ιάπωνες κάθε άλλο παρά minimal είναι η διακόσμηση που έχουν στο νου τους, αλλά πάλι κανείς δεν θα παραπονεθεί πως δεν έχει καταλάβει ποιες είναι οι δυνατότητες! Διαβάστε εδώ μια βόλτα στο Tokyo και στη Μέκκα των ηλεκτρονικών τι δίνει