Η ώρα να ακουμπήσουν αυτή την κατηγορία των “influencers” στο Instagram ήρθε. Και φαίνεται πως έρχεται ένα dedicated label για να γίνεται καλύτερο highlight στα sponsored posts στο Instagram αρχικά στις ΗΠΑ ώστε οι νεαρές που σας πουλάνε τσάι διέτης και λευκαντικά δοντιών να αρχίσουν να πληρώνουν.

Στις ΗΠΑ η Federal Trade Commission έχει ήδη στείλε επιστολές σε top influencers για να τους θυμίσει να έχουν “clearly and conspicuously” ενημέρωση για το πότε τα posts τους είναι sponsored.

Ο Instagram Creative Programs Director κ.Charles Porch έχει ήδη πει πως οι influencers χρειάζονται έναν standardized τρόπο για να κάνουν τη δουλειά και έτσι ετοιμάζεται ένα νέο tag που όταν θα το έχει ένα post θα περιέχει ενημέρωση “Paid partnership with”. Μετά τις δοκιμές αυτό θα πάει σε λειτουργία “there will be enforcement”. Για να δούμε.