Η ώρα για να γίνει… αεροπλάνο το πανάκριβο F-35 έχει φτάσει. Με την ανάπτυξη του software να έχει φαίνεται πάρει μπρος, τελικά η Lockheed Martin ρίχνει ένα μεγάλο όπλο: το λογισμικό.

“We are well positioned to complete air vehicle full 3F and mission systems software development by the end of 2017,” είπε πλέον ο υπεύθυνος κ.Jeff Babione, σε μια δήλωση όταν έφτασε ο στόλος τις 100,000 ώρες πτήσης.

Πλέον το σύστημα με το onboard software φτάνει το Block 3F, μια τελική έκδοση με παρατσούκλι Babione. Από εδώ και πέρα θα λειτουργεί το σύστημα Autonomous Logistics Information System (ALIS) που είχε κολλήσει στη version 2.0.1.3.

Πολλά θέματα υπάρχουν με την ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων αλλά και την ασφάλεια του Link 16.

Με το Block 4 λογισμικό να αναμένεται στην αρχή των 2020s πάντως, ζητήματα παραμένουν πολλά ενώ ακόμη και τα αεροσκάφη με το λογισμικό 3F θα είναι ώριμα το 2018.