H Land Rover έχει εξελίξει το Range Rover Sport σε ένα σύμβολο πλούτου με έναν V8 κάτω από το καπό. Αλλά, οι καιροί αλλάζουν και κάπου εδώ μπαίνει στην εξίσωση το Range Rover Sport PHEV.

Το setup στο Range Rover Sport PHEV συνδυάζει μια compact lithium-ion μπαταρία και έναν τετρακύλινδρο. Το ισχύος 85kW (114hp) μοτέρ συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ZF και ροπή υψηλότατη για off-road progress και on-road επιτάχυνση ενώ ιδανικά δίνει και 51 χιλιόμετρα με μια φόρτιση της 13.1-kWh μπαταρίας.

Σε μια απλή πρίζα 10-amp θέλει επτά ώρες να φορτίσει ενώ σε μια των 32-amp το κάνει σε τρεις. Ο κινητήρας είναι βενζίνης με 221-kW (296hp) οπότε σε σύνολο έχεις 400 ίππους. Τελική στα 220 χλμ/ώρα.

Ως default το όχημα λειτουργεί σε parallel hybrid mode με διπλή λειτουργία, ενώ υπάρχει και το SAVE mode, με Predictive Energy Optimisation ώστε να συνδυάζει GPS για οικονομία και ένα dedicated EV mode για μικρές μετακινήσει στην πόλη.

Το Range Rover Sport δέχτηκε και αισθητικά ένα mid-life μέσα και έξω για να πάρει στοιχεία από το Velar, με λεπτά LED, προφυλακτήρες και νέους τροχούς. Εσωτερικά μια 10αρα για infotainment.

Νέο είναι και το μοντέλο Sport SVR με 423 kW (567 hp) ισχύ και σε 4.5” τα 100 χιλιόμετρα.