Το οφείλουμε ΚΑΙ αυτό το gadget στη ζωή μας στον Steve Jobs. Που μάλιστα πίστευε πως τα tablets θα αλλάξουν το computing. Τελικά; Τελικά ΔΕΝ αντικατέστησαν τους υπολογιστές και ούτε…

…μάλιστα τους φορητούς! Τώρα οι excellομάχοι της IDC μας ενημερώνουν για την αγορά των tablet πως πλέον πέφτει επί 16 τρίμηνα. Διαρκώς. Και στο Q3 του 2018 είχαμε επιπλέον ένα -8.6% σε year-over-year πτώση με 36.4 εκατομμύρια μονάδες να στέλνονται σε σχέση με τις 39.9 εκατομμύρια το ίδιο τρίμηνο τον περασμένο χρόνο.

Το δε IDC μετρά και τα σχέδια σε slate αλλά και τα detachables που σημαίνει τα tablet με πληκτρολόγιο. Η δε Apple είχε την πρώτη θέση με τη Samsung και την Amazon ως top three ενώ η ΜΟΝΗ εταιρία που είχε άνοδο ήταν η Huawei στο top five που πούλησε περισσότερα tablets σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Και αυτοί είναι οι κυρίαρχοι. Με 68.4% της αγοράς οι πρώτες πέντε εταιρίες από το 67.1% έχουν στείλει τους μικρότερους στην ιστορία.

Η δε Apple είχε ένα +0.7% από το 25.9% στο 26.6% ενώ η Samsung πούλησε 700,000 λιγότερα tablets σε μια χρονιά με ένα -0.7% από το 15.0% στο 14.6%

Όπως είπαμε στην πεντάδα η Huawei πούλησε 200,000 περισσότερα tablets ενώ η Lenovo 800,000 λιγότερα. Μια αναλυτής της IDC με το όνομα Lauren Guenveur είπε πως η αγορά των detachable market δεν ανέβηκε το 2018.

“In October, we finally saw the highly anticipated refreshes of Apple’s iPad Pro and Microsoft’s Surface Pro, as well as new products by Samsung and Google, which lead us to believe that the last quarter of the year will turn the detachable category around, at least for the time being. Increasingly sparse are new products by the top-tier PC OEMs as they remain more focused on their convertible portfolio, a move that will ultimately affect the overall trajectory of the detachable market going forward”, είπε.