Πως είναι ένα υπερσύγχρονο ελικόπτερο Έρευνας και Διάσωσης; Η Ιταλία μόλις παρέλαβε το πρώτο της HH-139B Search And Rescue ελικόπτερο που θα…

…ενταχθεί στην Πτέρυγα 15° Stormo. Το ελικόπτερο παραδόθηκε στο εργοστάσιο της Leonardo στην Vergiate αρχικά στις 27/11 και στις 30/11 έφτασε στην Cervia Air Base

Είναι το πρώτο από δεύτερη παραγγελία γαι 17 HH-139s που ενέκρινε η Ιταλία, πέρα από τα 13 που κρίθηκε πως είναι ανεπαρκή για την πλήρη κάλυψη SAR της χώρας. Ήδη αποσύρθηκαν τα παλαιά HH-3F Pelican ενώ χαμηλή διαθεσιμότητα έχουν τα HH-212.

Τα ελικόπτερα με βάση τις προδιαγραφές πρέπει να αλλάζουν διαμόρφωση σε 30΄ από SAR configuration, σε MEDEVAC (Medical Evacuation) ή utility διαμόρφωση με 14 επιβάτες.

Το multipurpose έχει σύμφωνα με το theaviationist:

“Integrated NVG-compatible glass cockpit, 4-axis digital Digital AFCS (automatic flight control system) with SAR modes & FMS SAR patterns, weather/search radar, TCAS (Traffic Collision Avoidance System) II, FLIR (Forward Looking Infra-Red), Health and Usage Monitoring System (HUMS), Digital video recorder, Video downlink, Moving map on flat display, Auto-Deployable ELT (ADELT) and Enhanced Ground Proximity Warning System (EGPWS).

The HH-139A also features a secure communications suite, integrated defensive aids suite, hoist, search light, wire cutters, nose mounted FLIR, cargo hook, loudspeaker system and emergency floatation gear and any other equipment required to perform “conventional” search and rescue, as well as Combat SAR missions.”